اولين ناناسي خاله هدياولين ناناسي خاله هدي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

❤خاله هدی❤

بازی وبلاگی

1392/4/1 8:32
نویسنده : خاله هدی
560 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از نسیم جون که منو هم تو بازی راه داد

اگر ماهي از سال بودم ....... اسفند چون اوج جنب و جوش و شادی رسیدن سال جدیده

اگر روزي در هفته بودم ....... پنجشنبه چون فرداش جمعه اس

اگر عدد بودم ........ 7 عدد شانس من تو زندگیه، روز تولدم هم هست

اگر نوشيدني بودم .............. آب، گواراییش به کنار، صاف و بی رنگ و بی ریاست

اگر ثواب بودم ............ شاید کباب نمی شدم!گریه

اگر درخت بودم ........... سروناز شیراز، هم خوش قد و بالا بودم هم همه سال سبز بودم و هم دیر پیر می شدم. درضمن خونه و زندگی کلاغها هم می شدم!

اگر ميوه بودم ......... ما خانوادتاً هلو هستیم!خنده

اگه گل بودم ........ گل رز اونم از نوع سرخ تیره مخملیش

اگه آب و هوا بودم .......... خنک و مطبوع و بهاری مثل هوای فروردین شیراز

اگه رنگ بودم .............. قرمزقلب

اگه پرنده بودم ......... هدهد به اسمم هم میادیول

اگه صدا بودم ............ صدای خدا...

اگه فعل بودم ......... توانستن

اگه ساز بودم ............. دبه!قهقهه

اگه عضوي از بدن بودم ........... قلب

اگه بخشي از طبيعت بودم ........ چشمه

اگه يه حس بودم ............. حس ششمابله

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دوستاي دعوتي من

خاله هدی سیناجون

مریم مامان محیاجون

مامان دیناجون

پسندها (1)

نظرات (5)

مانی محیا
1 تیر 92 11:17
مرسی عزیزم که منو دعوت کردی... سر فرصت جواب میدم. گفتم دیگه مارو یادت رفته.. ای معرفت

من و فراموشی؟؟!! تا هفت جد قبلتون رو یادمه
مامان گلی
5 تیر 92 14:22
هدی جون چقدر قشنگ وبامزه نوشتی دبه خیلی جالب بود


قابل نداره انشااله تو عروسی کیمیا جون براتون کنسرت دبه میذارم!
خاله هدی 2
12 تیر 92 22:26
سلاااااااام... اول از همه ممنون که منو هم به این بازی دعوت کردی... منم همینجا جواب میدم

اگر ماهي از سال بودم: تیر ماه چون ماه تولد سیناییه و هوا تو اوج گرما و میشه آب بازی کرد و کلا من عاشق تعطیلات تابستونیم

اگر روزي در هفته بودم: شنبه
اگر عدد بودم:7 عدد شانس من تو زندگیه، (عدد خوب منم مثل شما 7 می باشد)
اگر نوشيدني بودم:دوغ همراه با غذا

اگر ثواب بودم: کمک به بچه های کوچولو
اگر درخت بودم: آلبالو

اگر ميوه بودم: هلوووو

اگه گل بودم:گل یاس

اگه آب و هوا بودم: آب و هوای معتدل اردیبهشت

اگه رنگ بودم: صورتی تیره

اگه پرنده بودم: هدهد

اگه صدا بودم:صدای زنگ آخر مدرسه

اگه فعل بودم:شدن

اگه ساز بودم: داییره

اگه عضوي از بدن بودم:چشم

اگه بخشي از طبيعت بودم:گل

اگه يه حس بودم:حس خوب

جالب بود ولی فعل شدن فعل مجهوله این جا کمکی مشکوک میزنی ها

مامان نی نی
14 تیر 92 15:37
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامان محمدرضا
14 تیر 92 16:29
وااااااااای قربونش برم چه عکس نازییییییییی
سلام دوست عزیز پسرم تو2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسییییییییییی


قربون کدوم عکس؟؟؟ببکید؟؟؟