اولين ناناسي خاله هدياولين ناناسي خاله هدي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

❤خاله هدی❤

تشكر از ماماني ديناجونم

1391/4/26 3:50
نویسنده : خاله هدی
518 بازدید
اشتراک گذاری

اومده بودم كه يه دل پر حرف بزنم و گريه كنم كه يهو پيغام ماماني ديناجونم رو ديدم. برام عكس اختصاصي گذاشته دوسي جونم. واي خدا، چقدر تو و اين دوستاي گلم به من لطف دارين. دلم كلي شاد شد به خدا. ممنونم خدا جون به خاطر اين همه مهربوني.

اينم لينك عكساي اختصاصي ديناي خوشگل و نانازم كه مامان مهربونش برام گذاشتن:

 http://dina_tabadoli.niniweblog.com/post83.php

ماماني ديناي عزيزم يه دنيا ازت ممنونمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دینا جون
27 تیر 91 22:32
خاله هدی عزیزم اینقد منو شرمنده نکنین.فقط خدا میدونه شما چقد واسم عزیزین.با اینکه ندیدمتون ولی همیشه منتظرم مطالب خوب وبلاگتونو بخونم.خاله هدی ممنونم به خاطر اینهمه محبت.به امید دیدار......


وای دختر شما منو شرمنده کردین. خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم. روی گل دخمل ماهتو ببوس کلی
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 تیر 91 11:19
در اين ماه آرزويي بكن ........ گوشهاي خداوند پر از آرزوست و دستهايش پر از معجزه .آرزويي بكن شايد در اين شبها كوچكترين معجزه اش بزرگترين آرزوي تو باشد . التماس دعا

محتاج دعای شما دوست خوبم هستم. منو فراموش نکن